مانور اطفاء حریق در سازمان آتش نشانی نجف آباد برگزار شد

1

مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در ارتفاع و چاه،در سازمان آتش نشانی نجف آباد برگزار شد

به گزارش نجف آبادنا طی بازدید روزانه رئیس و معاونت محترم سازمان آتش نشانی از ایستگاههای سازمان، مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در ارتفاع و چاه توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی در حضور ایشان انجام گردید.

در پایان این عملیات سر آتش یار اصغر مهدی پور ضمن تشکر از هماهنگی و سرعت عمل نیروهای آتش نشان بیان کرد سازمان آتش نشانی نجف آباد همیشه و در هر شرایطی آماده ی خدمت رسانی به شهروندان گرامی می باشد.

مانور آتش نشانی در نجف آباد
مانور آتش نشانی در نجف آباد

آتش سوزی در شهرک صنعتی پلیس راه نجف آباد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد روز پنج شنبه 21 تیرماه ساعت 10:02 یک مورد حریق کارخانه به سامانه 125 سازمان اعلام شد که بلافصله آتش نشانان ایستگاه شماره 2 و 3 به محل حادثه اعزام شدند.

اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی در این باره افزود: آتش سوزی در کارخانه پلاستیک به دلیل نشت مایعات قابل اشتعال رخ داده بود که به علت وسعت زیاد آتش بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه سازمان همراه با دو خودرو سنگین به محل اعزام شدند.
در همان ابتدا نیروی های این سازمان با استفاده از دستگاه تنفسی وارد محل حریق شده و در 13 دقیقه آتش را مهار کردند.
مهدی پور در پایان گفت: حریق کارخانه مذکور با یک ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان کاملا اطفاء شد.

آتش سوزی در شهرک صنعتی نجف آباد
آتش سوزی در شهرک صنعتی نجف آباد

اتصالی سیم کشی برق باعث آتش سوزی خودروی سمند شد

روز جمعه 22 تیرماه در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر حریق خودروی سمند در حیاط منزل مسکونی، آتش نشانان از ایستگاه شماره 3 و 5 به محل اعزام شدند. آتش نشانان در بدو ورود با توجه به شعله ور بودن خودرو محل حریق را ایمن سازی نموده و سپس در کمترین زمان ممکن حریق را اطفاء نمودند.

اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در خصوص حریق خودروی سمند افزود: علت این آتش سوزی اتصالی سیم کشی برق خودرو بود و از شهروندان تقاضا کردند در صورت وجود سیم کشی برق خودرو سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمائید.

آتش سوزی خودرو در نجف آباد
آتش سوزی خودرو در نجف آباد

آتش سوزی در ساختمان در حال احداث

23 تیرماه، در پی تماس مردمی وقوع آتش سوزی در یک ساختمان در حال احداث به سامانه 125، ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه شماره 1 و 2 را به محل حادثه اعزام کرد.

اصغر مهدی پور رئیس سازمان در این باره گفت: حریق در یک ساختمان در حال احداث اتفاق افتاده بود که علت حادثه عدم رعایت اصول ایمنی در هنگام جوشکاری و برشکاری بود که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره 1 و2، با چهار دستگاه خودرو اطفائیه سنگین و سبک سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند.
خوشبختانه آتش نشانان با اقدام سریع و مهار به موقع آتش، اجازه گسترش آن به ساختمان ها و منازل مسکونی مجاور را ندادند و پس از تلاش فراوان حریق کاملا اطفاء می گردد.

انفجار گاز ال پی جی باعث تخریب کامل یک باب مغازه مصدوم شدن یک نفر شد

صبح 24 تیرماه، ساعت 6:46 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز انفجار در یک باب مغازه، آتش نشان های ایستگاه شماره 3 با یک دستگاه اطفائیه سنگین به محل حادثه اعزام شد.

اصغر مهدی پوررئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد علت انفجار مغازه را نشت گاز ال پی جی خودروی داخل مغازه اعلام کرد و گفت: نشت گاز و جمع شدن آن در داخل مغازه موجب انفجار شد و شدت انفجار باعث تخریب کامل مغازه و پرتاب دربهای مغازه به اطراف شده بود متاسفانه در این حادثه صاحب مغازه دچار سوختگی شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

انفجار گاز ال پی جی در نجف آباد
انفجار گاز ال پی جی در نجف آباد

انتهای پیام / 137

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.