ابوالفضل ابوترابی: لزوم پاسخ‌گو بودن رئیس‌جمهور درباره دلایل رویدادهای اخیر

0

 مذاکره ایران را مثل افغانستان می‌کند / لزوم پاسخ‌گو بودن رئیس‌جمهور درباره دلایل رویدادهای اخیر

به گزارش نجف آبادنا ابوالفضل ابوترابی امروز در رابطه با امضای طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس اظهار داشت: مردم توقع دارند رئیس‌جمهور با مردم صحبت کند، حرف ما نمایندگان این است که روحانی با مردم حرف بزند و امید بدهد، از اقدامات انجام شده بگوید و همکاری لازم از سوی سایر قوا را مطرح کند تا به کمک هم مدیریت بهتری در کشور شاهد باشیم.

وی افزود: متاسفانه هنوز گفت‌وگویی صورت نگرفته و طرح سؤال نمایندگان این شرایط را ایجاد می‌کند که رئیس‌جمهور پشت تریبون قرار گرفته و توضیحاتی از دلایل رویدادهای اخیر ارائه کند؛ عدم‌کفایت سیاسی در قانون اندیشیده شده ولی در شرایط فعلی نمی‌خواهیم کار به آنجا برسد و قصد ما کمک به دولت است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح پیشنهاد مذاکره بدون قید و شرط رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: ترامپ کسی است که هنوز از جلسه با رئیس‌جمهور کره شمالی خارج نشده، با گستاخی تمام گفت ممکن است که 6 ماه آینده همین توافق و قرارداد را لغو کند.

وی تصریح کرد: چنین شخصیتی که نه نسبت به حرف خودش تعهد دارد نه به امضای مسؤولان قبلی کشورش توجهی می‌کند، مذاکره با چنین فردی جز خفت و خواری نیست و نه تنها وضعیت ما را بهتر نمی‌کند بلکه امنیت‌مان را هم از دست می‌دهیم و شرایطی مشابه با افغانستان پیدا می‌کنیم.

ابوترابی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات اقتصادی موجود ما داخلی است و به نظرم نقش عوامل خارجی کمتر از 30 درصد است، به همین دلیل غیرممکن است که مذاکره با آمریکا وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشد؛ اگر مشکلات داخلی حل شوند ایران به یک ابرقدرت تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ 137

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.