دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با خانواده مکرم شهدا

0

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با خانواده مکرم شهدا

به گزارش نجف آبادنا در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با خانواده مکرم شهدا ، آقای راعی در این دیدار فرمودند: مقام شهید مقامی غیر قابل بیان و جایگاه شهید جایگاه مقربان خاص الهی است.

در این محفل خودمانی و مملو از صفا که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد حضور داشتند، ایشان بر ضرورت و اهمیت بازشناسی فلسفه والای شهادت، و الگو سازی و الگو پروری تفکر شهید حججی به عنوان نماد جوان بصیر و متدین انقلاب اسلامی تاکید نمودند. ایشان تربیت شهید را جوهر اصلی نظام مقدس و نقش خانوادۀ شهدا را امری بی بدیل و سرمایه لایتناهی جمهوری اسلامی برشمردند.

آقای راعی در این دیدار فرمودند: مقام شهید مقامی غیر قابل بیان و جایگاه شهید جایگاه مقربان خاص الهی است. حضرت رسول (ص) می فرمایند: «سه گروه روز قیامت نزد خداوند شفاعت می نمایند: انبیاء، علماء و شهدا».

شهید حججی اسوۀ شهدای جوان مدافع حرم

شهید حججی اسوۀ شهدای جوان مدافع حرم است، جوانی که جانش را عاشقانه فدا نمود تا حرم حضرت زینب (س) دختر امیرمومنان علی (ع) از لوث دون صفتان داعشی در امان بماند. ما همواره مدیون خون پاک این شهدا و منش نیکوی خانواده های ایشان هستیم. ما به خود می بالیم که شهید حججی از دیار شهید احمد کاظمی، شهید محمد منتظری، شهید آیت و دیگر شهدای نام آور این خته از جغرافیای ایران اسلامی است.
در این دیدار پدر معزز شهید فقید به تبیین فرازهایی از زندگی کوتاه ولی پربار فرزند بصیرش پرداخت و سپس هر کدام از حاضران ضمن بیان منزلت مقام شهید به مباحثی در محوریت با شخصیت آسمانی شهید سرافراز محسن حججی پرداختند.

 

دیدار با خانواده شهید حججی
دیدار با خانواده شهید حججی

در پایان فرماندار ویژۀ شهرستان نجف آباد و معاون محترم استاندار ضمن آرزوی سلامتی و سعادتمندی برای بیت معظم آن شهید معزز از مسئولین شهرستان، خواستند قدر این جوانان بی مدعا و بصیر را بدانند و از خدمت به این مردم متدین و مبارز لحظه ای دریغ ننمایند و دشمنان آگاه باشند ایران هرگز از حضور محسن حججی ها خالی نخواهد شد.

انتهای پیام / 137

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.