رونمایی از لباس جدید کارگران خدمات شهری جمع آوری پسماند در نجف آباد

0

رونمایی از لباس جدید کارگران خدمات شهری جمع آوری پسماند در نجف آباد

به گزارش نجف آبادنا در این برنامه که با حضور بیگدلی معاون خدمات شهری و خزائیلی مدیر عامل مدیریت پسماند همراه بود، مهندس مجتبی گودرزی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد در سخنانی گفت:شما کارگران زحمتکش، پیشانی خدمت شهرداری هستید و همه ما باید به خدمت در چنین شهر و دیاری افتخار کنیم.

گودرزی از زبانزد شدن نظافت و زیبایی معابر شهر نجف آباد در سطح استان گفت و ضمن اظهار امیدواری برای سربلندی و آینده بهتر کارگران و خانواده آن ها اظهار داشت: با توجه به تلاش های شبانه روزی کارگران بخش های مختلف شهرداری، شورای اسلامی شهر نیز تاکنون بیشترین همکاری و مساعدت را در تصویب لوایح پیشنهادی مرتبط با رفاهیات این قشر داشته و در آ‌ینده نیز خواهد داشت.

دفاع تمام قد از شخصیت پرسنل

مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد دیگر سخنران این برنامه بود که از دلایل تغییر لباس نارنجی کارگران به سبز فسفری گفت. وی اظهار داشت: از همان ابتدای شروع خدمت در مجموعه شهرداری، تکریم و حفظ شخصیت پرسنل شهرداری به ویژه کارگران زحمتکش اهمیت زیادی برایمان داشت. اگر به هر دلیلی شخصیت یکی از این عزیزان زیر سوال برود، در واقع کل مجموعه شهرداری و از جمله شخص شهردار زیر سوال رفته است.

تمام توان مدیریتی را برای دفاع از حق این قشر زحمتکش به میدان آورده ایم

منتظری ادامه داد: در این چند سال با کوچکترین احساسی از توهین یا ایراد صدمه به یکی از کارگران، تمام امکانات و توان مدیریتی را برای دفاع از حق این قشر زحمتکش به میدان آورده ایم. بخش عمده ای از بد بینی ها و نگاه اشتباه مردم به مجموعه شهرداری و حوزه کارگری آن به برکت تلاش های شبانه روزی نیروها از بین رفته ولی در نهایت مسئولیت همه ما در حفظ این جایگاه و احترام قابل چشم پوشی نخواهد بود.

تاکید به مجموعه روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی به موقع و مناسب در خصوص تغییر لباس فرم کارگران شهرداری دیگر موردی بود که منتظری با تشریح آن گفت: نظافت و زیبایی شهر در چند سال اخیر، تحسین اقشار مختلف و مسئولان را به همراه داشته و امیدوارم در آینده نیز شاهد ادامه همین روند و سربلندی و افتخار بیشتر برای خانواده بزرگ شهرداری باشیم.

در پایان این برنامه نیز که با پخش کلیپ هایی از فعالیت کارگران شهرداری در زمینه های مختلف و سخنان مدیران ارشد شهرداری در جمع آن ها همراه بود، ضمن رونمایی از لباس جدید کارگران و تقدیم گل به همه آنها ، حاضرین در حیاط مرکزی فرهنگسرای خارون هم چند عکس به یادگار گرفتند.

رونمایی از لباس جدید کارگران خدمات شهری جمع آوری پسماند
رونمایی از لباس جدید کارگران خدمات شهری جمع آوری پسماند

انتهای پیام / 137

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.