میزبانی نجف آباد از فوتسال روستایی غرب استان اصفهان

0

میزبانی نجف آباد از فوتسال روستایی غرب استان اصفهان

 

 

به گزارش نجف آبادنا از نجف آبادنیوز، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در این دوره که مراسم پایانی آن با حضور مسئولان شهرستان و هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی برگزار شد، تیم‌هایی از شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و برخوار نیز حضور داشتند.

میزبانی نجف آباد از فوتسال روستایی غرب استان اصفهان
میزبانی نجف آباد از فوتسال روستایی غرب استان اصفهان

محمود یسلیانی در ادامه از دعوت مسعود حقیقی به اولین دوره آکادمی داوران نخبه کشور به عنوان افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان نام برد و اضافه کرد: کمیته داوران فدراسیون فوتبال تلاش دارد با شناسایی و تقویت داوران نخبه، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و استعدادهای جوان را آماده قضاوت در سطوح بالاتر کند که در همین خصوص اخیرا مسعود حقیقی به همراه سی داور دیگر از سراسر کشور، در دوره‌ای به میزبانی بندرعباس به تقویت دانش داوری، آمادگی جسمانی، روانشناسی و جایگیری صحیح پرداخته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به قضاوت‌های موفق داوران فوتبال و فوتسال شهرستان در میادین استانی و کشوری اشاره داشت و افزود: از دیگر افتخارات اخیر ورزش شهرستان می‌توان به کسب عنوان سومی رویا نوریان در ششمین مرحله مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان کشور در بوشهر اشاره کرد که طی آن ورزشکار شهرستان در بخش ریکرد در بین یکصد و شش کمان‌دار از هجده استان موفق به کسب این عنوان شد.

محمد جواد کاویان پی رئیس کمیته فنی کمیته خونگ چوان ( شائولین سرخ ) شد
شائولین سرخ

انتصاب محمد‌جواد کاویان‌پی رییس هیات ووشوی شهرستان به عنوان رییس کمیته فنی کمیته خونگ چوان یا همان شائولین سرخ کشور دیگر خبری بود که یسلیانی با بیان آن اضافه کرد: در جشنواره ژیمناستیک شهرستان که اخیرا با حضور سیصد ورزشکار پسر در چهار سطح و دویست دختر ورزشکار در شش رده سنی برگزار شد، نفرات برتر با اهدای حکم و نشان قهرمانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

محمود یسلیانی خاطر نشان ساخت: در پایان اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری کهریزسنگ که در پنج رده سنی به کار خود پایان داد، علاوه بر نفرات برتر از اکبر قربانی دوچرخه‌سواری که مسیر نجف‌آباد به مشهد را طی هجده روز رکاب زده بود نیز تقدیر گردید.

یسلیانی در پایان اذعان داشت: در رقابت‌های کشتی چند جانبه کشور یادواره زنده‌یاد حشمت‌الله علی‌محمدی که با حضور دو تیم از نجف‌آباد و چهار تیم از ایذه، تهران، قم و چهار‌محال و بختیاری برگزار شد، تیم ویلاشهر به عنوان میزبان بر سکوی قهرمانی ایستاد و قم و تهران جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند.

انتهای پیام / ۱۳۷

منبع: نجف آبادنیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.