مسمومیت با گاز CO در نجف آباد

0

مسمومیت با گاز CO در نجف آباد

به گزارش نجف آبادنا از فارس، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به سرمای هوا و عدم رعایت نکات ایمنی که باعث افزایش مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده است، عنوان کرد: روز یکشنبه ۱۸ آذر ماه آقا ۳۱ ساله‌ای در شهر مبارکه دچار مسمومیت با گاز CO شد که با یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان این که در روز جمعه ۱۶ آذر ماه هم ۴ مورد مسموم با گاز مونوکسیدکربن گزارش شده بود، مطرح کرد: ساعت ۱۵:۳۸ در منزل یکی از ساکنان محله آدریان خمینی‌شهر برای گرم کردن اتاق از ذغال استفاده کرده بودند که ۲ مسموم خانم ۱۱ و ۴۴ ساله به همراه داشت، افراد مسموم توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و سواری شخصی به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند.

 

راستین حادثه دوم را در ساعت ۱۹:۱۰ در بلوار آزادگان ویلاشهر از شهرستان نجف‌آباد اعلام کرد و ادامه داد: خانم‌های ۲۴ و ۴۵ ساله به همراه پسر ۱۲ ساله در اثر استفاده از آتش برای گرم کردن اتاق باغ، دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) منتقل شدند.

 

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به وقوع حادثه سوم در ساعت ۲۰:۲۶ در منزلی واقع در خیابان دلگشای نجف‌آباد افزود: این حادثه نیز در اثر استفاده از زغال برای گرم کردن اتاق رخ داده است و خانم ۴۷ ساله به همراه آقا ۱۷ ساله دچار مسمومیت و توسط کد اورژانس ۳۳۷۳ به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) منتقل شدند.

 

وی در پایان به حادثه چهارم در ساعت ۲۱:۰۰ و در منزلی در انتهای تپه‌های جولان خوانسار، اشاره و بیان کرد: این حادثه در اثر استفاده از آبگرمکن دیواری بدون دودکش، اتفاق افتاد که باعث مسمومیت آقا ۳۰ ساله، خانم ۲۳ ساله و دختربچه ۳ ساله شد، افراد مسموم توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شدند.

 

واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس

غفور راستین از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس بعد از پمپ بنزین حصه در اتوبان فرودگاه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۶:۱۵ امروز اتفاق افتاد و پس از تماس با اورژانس ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: این حادثه ۷ مصدوم که همگی مرد بودند، برجای گذاشت، ۴ مصدوم به بیمارستان کاشانی، ۲ نفر به بیمارستان امین و یک نفر هم به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

وی از حادثه دیگری در روز یکشنبه مصادف با ۱۸ آذر ماه سخن گفت و اعلام کرد: در ساعت ۱۲:۴۴ روز یکشنبه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خودروی سواری سمند در اتوبان آزادگان شاهین‌شهر، مقابل پمپ بنزین تاج، تصادف کردند.

راستین ادامه داد: ۳ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و ۷ مصدوم حادثه که ۳ آقا و ۴ خانم بودند را به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل کردند.

۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از حادثه دیگری در روز جمعه ۱۶ آذر ماه خبر داد و عنوان کرد: در ساعت ۲۰:۳۴ روز جمعه، دو خودروی پراید و خودروهای سمند، پژو ۴۰۵ به صورت زنجیره‌ای با هم تصادف کردند، این حادثه در اتوبان اقارب‌پرست، ورودی کوه صفه اتفاق افتاد و ۲ دستگاه آمبولانس اعزامی ۳ مصدوم حادثه را به بیمارستان الزهرا(س) منتقل کردند.

واژگونی لندکروز جان دو نفر را گرفت

وی همچنین از جان باختن آقا و خانم ۳۰ و ۲۷ ساله در تصادف دیگری سخن گفت و ادامه داد: ساعت ۱۸:۰۶ روز جمعه در جاده سمیرم- شهرضا، گردنه خروس گلو، خودروی سواری لندکروز واژگون شد و دو نفر جان خود را از دست دادند.

راستین با بیان این که ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ همراه هلال‌احمر در محل حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو خانم ۱۷ و ۴۰ ساله و دختر بچه ۱۰ ساله نیز مصدوم و به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

حوادث نجف آباد
مسمومیت با گاز CO در نجف آباد

انتهای پیام/ ۱۳۷

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.