افتتاح پروژه آبرسانی باغات شهرستان تیران و کرون

0

افتتاح پروژه آبرسانی باغات شهرستان تیران و کرون

 

به گزارش نجف آبادنا از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون هشتم آبان ماه چندین طرح زیربنایی و عمرانی با حضور ابوترابی نماینده محترم مردم شهرستان‌های تیران و کرون و نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی شیشه فروش مدیرکل بحران استان اصفهان و مرادمند قائم مقام ریاست سازمان جهاد کشاورزی، حججی فرماندار شهرستان امینی مسوول روابط عمومی سازمان و حاج عابدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و دیگر مسوولین شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن رسما آغاز شد.

 

طرح ۴۸۰ هکتاری آبیاری کم فشار اراضی کشاورزی شهر تیران با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰۰ میلیون ریال در حالی کلنگ زنی شد که بیش از ۸۰ درصد هزینه این پروژه از کمکهای بلاعوض دولتی تامین شده است.

در ادامه از طرح آبیاری تحت فشار با استفاده از پانل خورشیدی و انتقال آب توسط لوله در روستای گنهران و ۲ طرح مرمت و لایروبی قنوات روستاهای گنهران و دره بید بازدید شد. گفتنی است اجرای عملیات آبیاری تحت فشار با استفاده از انرژی خورشیدی برای اولین بار در استان اصفهان و در شهرستان تیران و کرون اجرایی شده است.

 

لازم به دکر است این طرح با هدف تولید ۵/۵ کیلووات برق از منابع تجدیدپذیر و بی‌پایان خورشیدی جهت تولید انرژی برق الکتریسیته با اعتبار بیش ار ۲۲۰۰ میلون ریال درحال اجرایی شدن می‌باشد.

افتتاح پروژه آبرسانی باغات شهرستان تیران و کرون
افتتاح پروژه آبرسانی باغات شهرستان تیران و کرون

انتهای پیام / ۱۳۷
منبع: روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.