همایش جاماندگان اربعین حسینی در آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار می شود

0

همایش جاماندگان اربعین حسینی در آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار می شود

به گزارش نجف آبادنا از فلاورجان نیوز، عباس آقایی، مدیر فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان (ع) گفت: همزمان با اربعین حسینی، اجتماع بزرگ عاشقان اباعبدالله حسین (ع) به همراهی هیئت های مذهبی قهدریجان و شهر ها و روستاهای اطراف در این آستان مقدس امامزاده سید محمد برگزار می شود.

آقایی اظهار داشت: در این مراسم که ساعت ۸ صبح روز اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز می شود، خیل سوگواران حسینی مسیر میدان امام حسین قهدریجان (ع) تا صحن مطهر امامزاده سید محمد (ع) را با پای پیاده طی کرده و در امامزاده سید محمد ر به اقامه عزا و سوگواری خواهند پرداخت.

مدیر فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) با اشاره به این که این مراسم با حضور هیات مذهبی و مردم برگزار می شود، تصریح کرد: در طول مسیر پیاده روی عزاداران حسینی تا حرم امامزاده سید محمد(ع) ، مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) به نوحه خوانی خواهند پرداخت. و ایستگاههای صلواتی متعددی در طول مسیر جهت پذیرایی از عزاداران دایر می باشد .

وی خاطر نشان کرد : پیش بینی شده است حدود ۲۰هزار نفر از قهدریجان و شهر ها و روستاهای اطراف (کهریزسنگ ،زازران و…)در این مراسم شرکت کنند
ایشان در ادامه بیان کرد بعد از حضور مردم عزادار در صحن امامزاده سید محمد برنامه های ویژه اربعین از جمله زیارت اربعین ،سخنرانی ،عزاداری و سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین و نماز جماعت ظهر و عصر اربعین برگزار خواهد شد

وی با اشاره به دیگر برنامه های ویژه روز اربعین، خاطر نشان ساخت: مداحی و قرائت زیارت عاشورا در شب اربعین و در شام اربعین قرائت زیارت با عظمت اربعین در مصلای امامزاده سید محمد همراه با نوای مداح کشوری حاج احمد اصفهانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسان برگزار می شود.

همایش جاماندگان اربعین حسینی
همایش جاماندگان اربعین حسینی

انتهای پیام / ۱۳۷

منبع: فلاورجان نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.