سپاهان سرافراز از زمین خارج شد/ ناکامی ذوب آهن و نماینده نجف آباد

0

سپاهان سرافراز از زمین خارج شد/ ناکامی ذوب آهن و نماینده نجف آباد

به گزارش نجف آبادنا از خبرگزاری فارس، هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف کشور دنبال شد که در روز پنجشنبه فولاد مبارکه سپاهان درحالی‌که مهمان تیم فراز بام خائیز دهدشت بود با نتیجه ۲۲ بر ۲۱ از سد میزبان خود گذشت.

سایر دیدارهای این هفته نیز در روز جمعه پیگیری شد که در اصفهان ذوب‌آهن با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ مغلوب مهمان خود شد و هیأت نجف‌آباد نیز با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۷ در برابر میزبان خود نفت و گاز گچساران تن به شکست داد.

در سایر دیدارها نیز زاگرس اسلام‌آباد ۲۸ بر ۲۷ صنعت مس کرمان را از پیش رو برداشت.

در پایان هفته سوم این رقابت‌ها زاگرس اسلام‌آباد با ۶ امتیاز در صدر قرارگرفته است، فولاد مبارکه سپاهان با ۴ امتیاز در رده دوم قرارگرفته است، هیئت نجف‌آباد بدون امتیاز در رده هفتم قرار دارد و ذوب‌آهن نیز در انتهای جدول بدون امتیاز مشاهده می‌شود.

لیگ برتر بانوان

هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های بالانشین جدول به مصاف هم رفتند.

در اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از سد پتروآموت پوریا بوشهر گذشت و ذوب‌آهن نیز که مهمان نفت و گاز گچساران بود با نتیجه مساوی ۳۰ بر ۳۰ متوقف شد.

در سایر دیدارها تیم شهید چمران لارستان که با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بیشتر در صدر جدول تکیه زده بود در این هفته از تأسیسات دریایی پذیرایی کرد. در این جدال حساس تأسیسات موفق شد با اختلاف یک امتیاز میزبان خود را شکست داده و به صدر جدول صعود کند.

تیم هندبال هیأت البرز نیز بالاخره موفق شد در هفته ششم نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد، این تیم امروز شاندیز را با اختلاف ۲ امتیاز از پیش‌رو برداشت.

در پایان هفته ششم این رقابت‌ها تأسیسات دریایی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرارگرفته و فولاد مبارکه با ۶ امتیاز در رده چهارم و ذوب‌آهن با ۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.