امام جمعه نجف آباد: حضور نخبگان در عرصه های مختلف ضروری است

0

امام جمعه نجف آباد: حضور نخبگان در عرصه های مختلف ضروری است

 

به گزارش نجف آبادنا از ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته با اشاره به آمار قابل توجه نخبگان این شهرستان در زمینه های مختلف اظهار کرد: در مسیر توسعه و پیشرفت به استفاده هر چه بیشتر و بهتر از این سرمایه های انسانی نیاز داریم و در این راستا رهبر معظم انقلاب به خوبی اهمیت این موضوع را در دیدار اخیر خود تبیین کرده اند و امیدواریم دستگاه های اجرایی نیز در عمل به این توصیه ها عمل کنند.

 

حسناتی از امنیت به عنوان خط قرمز جمهوری اسلامی نام برد و افزود: ربایش اخیر مرزداران را باید در ادامه حرکت هایی مانند حمله تروریستی اهواز دانست که تلاش دارند امنیت کشور را به نوعی خدشه دار کنند، اما به لطف خدا و تلاش شبانه روزی تمامی مسئولان، این اهداف هیچ گاه محقق نخواهند شد.

 

خطیب نماز جمعه نجف آباد با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه اضافه کرد: در جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور، بیشتر از تاثیرگذاری تحریم ها و دیگر اقدامات مشابه شاهد اثر پذیری بخش هایی از جامعه از جنگ روانی سنگین آن ها هستیم.

 

حسناتی راهپیمایی عظیم اربعین با حضور زائرانی از ۴۰ کشور دنیا را مصداق حرکتی اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: بیشتر از همه چیز وحدت و همدلی دو ملت شیعه عراق و ایران در این حرکت جلب توجه می کند. این که کشورهایی که هشت سال با هم جنگیدند، امروز اینگونه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند را باید معجزه ای الهی دانست که بسیاری در صدد خدشه وارد کردن به آن هستند.

 

خطیب نماز جمعه نجف آباد خاطرنشان کرد: یکی از پیام های اربعین این است که آینده روشنی در انتظار اسلام ناب است و در مسیر رسیدن به این نقطه، حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی بایستی اهتمام ویژه ای به تحکیم وحدت جامعه اسلامی به عنوان یکی از الزامات این موفقیت داشته باشند.

امام جمعه نجف آباد حضور نخبگان در عرصه های مختلف ضروری است
امام جمعه نجف آباد حضور نخبگان در عرصه های مختلف ضروری است

انتهای پیام / ۱۳۷

منبع: ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.