افتتاحیه راهیان نور از کنار مزار شهید حججی + تصاویر و فیلم

0

افتتاحیه راهیان نور از کنار مزار شهید حججی

 

به گزارش نجف آبادنا از ایمنا امسال  ۶۰۰هزار دانش آموز پایه های ۱۱ و ۱۲ در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.

حدود هفتصد دانش آموز دختر از استان های یزد، اصفهان و چهار محال و بختیاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال تحصیلی جاری را از جوار مزار شهید حججی شروع کردند. از ابتدای راهیان نور تاکنون بیش از چهار میلیون و هشتصد هزار دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شده اند.

در بخشی از این مراسم، یک نمایش متفاوت توسط گروه هنری «یاد یاران» اجرا شد. نمایشی که با ورود هنرمندان از گوشه و کنار یادمان کلید خورد و همین موضوع خنده دختران و دیگر حاضرین در مراسم را به دنبال داشت. خنده ای که دقایقی بعد با بازسازی لحظات وداع رزمندگان از خانواده هایشان به گریه تبدیل شد.

در پس زمینه این لحظات از نمایش نیز صحنه های وداع پاسدار شهید محسن حججی با خانواده اش و بوسیدن پای پدر و مادرش پخش می شد که همین موضوع حال و هوای جلسه را عوض کرد.

تشییع نمادین پیکر یک شهید، تجلیل از خانواده شهدا به ویژه شهید حججی و شهید اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز به همراه رونمایی از برخی کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان بسیج با محوریت اردوهای راهیان نور و «کتاب سربلند» جدیدترین اثر انتشارات شهید کاظمی در مورد شهید حججی دیگر بخش‌های این مراسم را تشکیل می‌داد.

سال گذشته نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر نجف‌آبادی در سه نوبت به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

 

انتهای پیام / ۱۳۷

منبع: نجف آباد نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.