نجف آباد و تهران، محل تمرین قایقرانان اصفهان

0

نجف آباد و تهران، محل تمرین قایقرانان اصفهان

 

به گزارش نجف آبادنا سلمان قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با محل تمرینات تیم قایقرانی اصفهان باتوجه به خشکی زاینده رود اظهار کرد: شرایط سختی را طی می کنیم، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همکاری های لازم برای تحویل استخر را با ما ندارد و ما تابستانمان را از دست دادیم. هیچ استخری به ما اختصاص داده نشد و نتوانستیم بچه هایی که در سال های قبل استعدادیابی کردیم رابرای مسابقات اعزام کنیم.
 
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان در قرار دادهایی که با بخش های خصوصی می بندد، طرف قرارداد(بخش خصوصی) را ملزم می کند سانس های رایگان در اختیار اداره کل قرار دهند و اداره کل این سانس ها را به هیئت ها اختصاص دهد. از این چند استخر که در اختیار اداره کل است هیچ سانسی به هیئت قایقرانی تعلق نگرفت و در شهر اصفهان به غیر از چند استخر معدودی که به صورت اتفاقی در اختیارمان قرار گرفت محل دیگری برای تمرین نداریم.
 

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه تمرینات در حال حاضر در دریاچه نجف آباد برگزار می شود و هیئت نجف آباد تمام تلاشش را برای برگزاری هرچه بهتر این تمرینات انجام می دهد، تصریح کرد: بچه ها توانستند از همین حوض کوچک که در نجف آباد بود در مسابقات آسیایی و جاکارتا شرکت کنند، ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کشور کاناپولو در مراغه برگزار شد که داوران و مربی از اصفهان در آن حضور داشتند اما به خاطر اینکه مکان تمرین در اختیارمان نبود و بچه ها آمادگی لازم را نداشتند از اصفهان تیمی اعزام نکردیم.
 

قاضی عسگر در خصوص فعالیت های هیئت خاطر نشان کرد: تیمی از اصفهان در مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه و ایتالیا شرکت کرد، همچنین به دلیل خشکی زاینده رود فعالیت بچه های ملی پوش اصفهان را به سمت رشته رفتینگ سوق دادیم اما قایقرانان با وجود هزینه های بسیار سنگین در آب های آرام تهران تمرین می کنند.
 

وی در رابطه با استقبال از احمد رضا طالبیان قایقران ملی پوش اصفهانی در رشته کایاک هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به مدال برنز رسید، تاکید کرد: نماینده های ما برای استقبال از طالبیان به تهران رفتند، در اصفهان هم به دلیل اینکه من بیمار بودم از طرف هیئت یک هدیه نقدی به وی اهدا کردیم.

نجف آباد و تهران، محل تمرین قایقرانان اصفهان
نجف آباد و تهران، محل تمرین قایقرانان اصفهان

انتهای پیام/ ۱۳۷

منبع: ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.