تداوم سفیران پاکی در تاسوعا و عاشورای ۱۴۴۰ نجف آباد

1

تداوم سفیران پاکی در تاسوعا و عاشورای ۱۴۴۰ نجف آباد

 

به گزارش نجف آبادنا شهردار نجف آباد گفت: در ادامه مجموعه برنامه‌های فرهنگی شهرداری که طی سال‌های اخیر همتراز با فعالیت‌های عمرانی گسترده در دستور کار قرار گرفته‌اند، با هدف تقویت یک جریان فرهنگی طرح «سفیران پاکی» مانند سال گذشته با همکاری تعدادی از مجموعه‌های مردم نهاد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در نجف آباد صورت می پذیرد که این موضوع نقش بسیار مهمی در تقویت فرهنگ شهروندی در زمینه نریختن زباله در سطح معابر در زمان برپایی ویژه برنامه های مذهبی داشته است.
 

مهندس مسعود منتظری عنوان داشت : در طرح سفیران پاکی سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ نیروی داوطلب سازماندهی شده با عنوان «سفیران پاکی» در مسیرهای پرتردد عزاداران ظروف نذری رها شده و پسماندهای مرتبط را جمع‌آوری کردند.
 
تداوم سفیران پاکی در تاسوعا و عاشورای 1440 نجف آباد
گروه دوستداران طبیعت، انجمن دوستداران میراث فرهنگی و طبیعی ، انجمن صبا، هنرستان ابوترابی، بنیاد هم اندیشی و رشد بهار،سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد همکاری فعالی داشتند.
 

وی حرکت سفیران پاکی در مسیرهای خیابان میرداماد تا باغملی(میدان امام ره) ، باغملی(میدان امام ره) تا چهارراه بازار، چهارراه بازار تا چهارراه فردوسی ، چهارراه فردوسی تا سه راه فرهنگ و سه راه فرهنگ تا چهارراه شهرداری و همزمان با حرکت دسته جات عزادری عنوان داشت.
 
تداوم سفیران پاکی در تاسوعا و عاشورای 1440 نجف آباد
انتهای پیام / ۱۳۷

منبع: پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.