درخشش کونگ فوی نجف آباد در استان اصفهان

0

درخشش کونگ فوی نجف آباد

به گزارش نجف آبادنا سیدمحمد طباطبایی از شهرستان نجف آباد، با بیان اینکه آخرین دوره رقابت های قهرمانی کونگ فوی استان که به میزبانی فلاورجان با حضور ۲۷۰ ورزشکار از ۱۵ شهرستان استان برگزار شد، اظهار کرد: تیم کونگ فوی نجف آباد در این دوره دو طلا و یک نقره تیمی در رده های مختلف سنی کسب کرد.

وی افزود: در این دوره که با انتخاب نفرات اول و دوم هر وزن برای اعزام به اردوی استان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی کشور همراه بود، تیم نجف آباد در رده های سنی نوجوانان و جوانان به عنوان قهرمانی رسید و در گروه نونهالان در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

طباطبایی از کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز در اوزان مختلف رده نونهالان خبر داد و افزود: در رده سنی نوجوانان نیز تیم اعزامی به سه طلا، دو نقره و پنج گردن آویز برنز دست پیدا کردند و در گروه جوانان نیز چهار عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک سومی به تیم نجف آباد رسید.

وی از انتخاب رسول کاویانی به عنوان داور نمونه مسابقات قهرمانی کونگ فوی کشور خبرداد و گفت: در رقابت های جودوی انتخابی استان در رده نوجوانان حمیدرضا یعقوبیه به نشان طلا و رسول امانی به عنوان سومی دست پیدا کردند.

کونگ فوی نجف آباد
کونگ فوی نجف آباد

طباطبایی به درخشش تیم کاراته شهرستان سبک ساساکی ها در مسابقات قهرمانی کشور در تهران اشاره کرد و افزود: نفرات اعزامی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در بخش های کاتا و کومیته تیمی موفق به کسب چهار طلا، ۹ برنز و ۱۱ گردن آویز برنز شدند.

در رقابت های قهرمانی وزنه برداری دانشجویان کشور هم که به مدت پنج روز در استان البرز برگزار شد، تیم اعزامی نجف آباد سه نشان طلا، نقره و برنز و یک عنوان ششمی را کسب کرد.
انتهای پیام / 137

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.