بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از شهرهای علویجه و دهق

1

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از شهرهای علویجه و دهق

به گزارش نجف آبادنا آقای مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد بهمراه آقای جعفرزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، میرزایی بخشدار مهردشت و تعدادی چند از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و بخش مهردشت با حضور در شهرهای علویجه و دهق ضمن حضور در گلزار شهدا و دیدار با امامان جمعه این دوشهر از تعدادی پروژه های عمرانی انجام شده و در دست اقدام در شهر علویجه(بازدید از پلی کلینک تخصصی متین علویجه، مراحل پایانی ساخت دفتر جدید امام جمعه، مصلی نماز جمعه، مجموعه ورزشی، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی، امامزاده شمس الدین محمد (علیه السلام) و…) و در شهر دهق (بازدید از مجموعه ورزشی، مجموعه فرهنگی، تفریحی، ورزشی و گردشگری ققنوس، سرای سالمندان، جاده دهق به میمه، کلینک تخصصی و صندوق قرض الحسنه امام رضا(ع)، امامزاده تقی بن محسن بن موسی بن جعفر (ع)و موزه) بازید نمودند.

همچنین در نشستی جداگانه که با حضور تولید کنندگان واحد های تولیدی و صنعتی (شهرک های صنعتی علویجه و دهق ) و در جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهای علویجه و دهق بصورت جداگانه برگزار گردید شرکت نمودند.

مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در نشست با تولید کنندگان واحد های تولیدی و صنعتی، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد ها قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به ظرفیت های بخش مهردشت در امر سرمایه گذاری و وجود خیرین بیان داشت: بخش مهردشت از بهترین مناطق در حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود و از قابلیت ها و موقعیت ممتازی با وجود خیرین بزرگوار برخوردار است.

ایشان بیان نمود: از طرح های توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت می کنیم و از مدیران دستگاه ها انتظار می رود مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را در اسرع وقت با همدلی و نگاه مثبت حل و فصل کنند.

ایشان با اعلام آمادگی در حمایت همه جانبه از بخش صنعت، ابراز امیدواری کرد: همکاری، وحدت و همدلی دستگاه های ذیربط بایکدیگر و با در تامین امکانات زیربنایی مورد نیاز در این بخش با توجه بر شرایط اقتصادی و به نوعی جنگ اقتصادی سرعت بیشتری یابد.

هدف دولت ایجاد اشتغال پایدار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد تاکید کرد: هدف دولت رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، و افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

مقام عالی دولت در شهرستان در سخنانی هدف از این بازدیدها را بررسی مسائل و مشکلات شهر، بخش تولید و صنعت شهرستان بیان کرد و گفت: حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی و شنیدن مشکلات این واحدها، موجب اتخاذ تصمیمات صحیح و تلاش برای حل مشکلات آنها می‌شود.

مهندس راعی با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار گیرد؛ خاطرنشان کرد: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم.

در این بازدید جمعی از مسئولان شهرهای علویجه و دهق و تولید کنندگان این شهرستان اهم مسایل و مشکلات و درخواست های خود را از جمله کمبود آب، خاموشی های مکرر برق و خسارات وارده، فیبر نوری، ارزش افزوده، مالیات، عدم تخصیص ارز دولتی جهت ترخیص کالاها، وضعیت فاضلاب، عدم استقرار تعدادی از دستگاه های اجرایی در بخش و مراجعات مردم به مرکز شهرستان، و موارد دیگر را مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شدند.

مهندس راعی پس از شنیدن مسائل و مشکلات مسئولان شهرهای علویجه و دهق خواستار اهتمام ویژه مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط برای حل مشکلات آنها شد.

همچنین آقای مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در ابتدا با حضور گلزار شهدای شهرهای علویجه و دهق به مقام شامخ شهدای والامقام احترام نمودند سپس به زیارت و بازدید از امامزاده شمس الدین محمد (علیه السلام) علویجه و امامزاده تقی بن محسن بن موسی بن جعفر (علیه السلام) رفتند.

دیدار فرماندار نجف آباد از دهق و علویجه
دیدار فرماندار نجف آباد از دهق و علویجه

انتهای پیام / 137

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. عبدالرئوف عابدی می گوید

    برای آشنایی بیشتر و دقیق تر با این شهر زیبا و تاریخی می توانید از صفحه وبلاگ شهر دهق استفاده کنید.

    dehagh-city در میهن بلاگ

    شــهـــر دهــــق
    شهر علم و هنر و صنعت